Hatteradatok-logo


Mikor eredményes a marketing?

Működő megoldások és tévhitek a marketingben!

Ötletből siker kép

    Mi a baj ma a legtöbb vállalkozás által használt marketing ötlettel? Mit lát a mindennapokban?

  • Hirdetés hirdető újságokban,
  • Hirdetés napi- és hetilapokban, mellékletekben,
  • Televíziós hirdetések,
  • Hirdetések bevásárló kocsikon, pénztár előtti futószalag elválasztókon, stb.
  • Rádió hirdetés, beszélgetős műsor.
  • Szórólap.
  • Választó vonal


    Tudja mit jelent az EMBERI spam szűrő?

    Ön hogyan olvassa, hallgatja a hirdetéseket? "Minden egyes cikket, hirdetést elolvas? Nem hiszem!
      A szemünk (és vele az agyunk)
    1. Előbb egy FELÜLETES szűrőként működik, és keresi azokat a képeket, szavakat, kifejezéseket, amelyek számunkra érdekesek. AMI NEM ILYEN AZ A "KUKÁBA" KERÜL, AZAZ NEM FOGLALKOZUNK VELE TOVÁBB!
    2. Ha olyat talál, ami a pillanatnyi érdeklődésünknek megfelel, akkor azt KICSIT RÉSZLETESEBBEN megnézi! Azaz komolyabban megvizsgáljuk a képet, elolvassuk a hirdetés kiemeléseit, címét!
    3. Ha ezek tovább fokozzák a kíváncsiságunkat, akkor jön a részletesebb elolvasás. Ha a 2. pontban nyert adatok érdektelenek, ez is kerül a kukába.
    No ezt a folyamatot hívják az informatikában spam szűrőnek, amelynek analógiája lett az emberi spam szűrő!

    Választó vonal


    Hogyan is lehet akkor eredményes, VEVŐT HOZÓ, az Ön marketing anyaga?

    Ha sikerül e fent leírt folyamatban a harmadik pontig eljutnia üzenetével, mondanivalójával!

      Vagyis

    • Olyan képet, címet kell készítenie, választania, amely a célzott érdeklődőknek kelti fel a figyelmét!
    • Olyan RÖVID tartalmat kell adnia, amely tovább fokozza az érdeklődést, és nem másról szól, mint a kép, vagy a cím!
    • Egy hirdetésnek, reklámnak NEM AZ A CÉLJA, HOGY ELADJON! Ezért nem kell részletes adatokkal traktálnia benne az érdeklődőt, "CSAK" az a cél, hogy érdeklődést keltsen, és adja meg, hol tudhatja meg az őt érdeklő részleteket!
    "Mindössze" ennyi a feladat, de ha ezek szerint cselekszik,
    OLCSÓBBAN, TÖBB ÉRDEKLŐDŐT SZEREZ!

    Választó vonal


    Hogyan tudok Önnek ebben segíteni?

    A vevőt hozó INGYENES marketing cikksorozat Az elmúlt évek során tanult, és GYAKORLATBAN KIPRÓBÁLT tapasztalatokról szól!
    Végigveszi azokat az ALAPVETŐ szempontokat, amelyek segítségével OLCSÓN, és EREDMÉNYESEN juttathatja el üzeneteit azokhoz, akik vevői lehetnek!
    Ha velünk halad, nem kell egyedül cipelnie a felelősséget a marketing döntéseiért, nem kell feltalálnia a megoldásokat újra és újra, nem kell FELESLEGESEN sok pénz fordítania arra, hogy bizonytalan kimenetelű marketing megoldásokat próbáljon ki!
    Választó vonal


    Hogyan tudja ae Eredményes marketing cikksorozatot a lehető leghamarabb elérni?

    1. Az alábbi adatok megadásával regisztráljon! (Ha bármikor meggondolja magát, a cikkek alján lévő linkre kattintva leíratkozhat!)
    2. Ezután azonnal egy visszaigazoló oldalt lát, amely emlékezteti a megerősítési teendőire.(Erre azért van szükség, hogy más ne iratkozhasson fel az Ön e-mail címével!)
    3. A megadott e-mail fiókjába rögtön kap egy e-mail, amelyben ha a megerősítő linkre kattint, feliratkozása véglegessé válik, amelyet egy üzenet is megerősít!
    4. Ha a jelentkezés megerősítését elvégezte, azonnal megkapja a cikksorozat első részét!
    5. Majd az Ön által választott gyakorisággal a következő részeket!
    Tánczos János
    Tánczos János
    cégműködtetési-tanácsadó


    ADATKEZELÉSI ALAPELVÜNK:- SOHA nem fogjuk az Ön nevét, elérhetőségi adatait, vagy együttműködésünk történetét kiadni SENKINEK, és főleg nem értékesítjük!


    Azáltal, hogy használja ezt az internetes oldalt, elismeri, hogy olvasta, ismeri, és elfogadja az Adatvédelmi nyilatkozatot, a Felhasználási feltételeket! és az Üzemeltető adatait!
    Adatkezelési nyilvántartási számunk: NAIH-57857/2012. A forrás megjelölése nélküli, szerzői hozzájárulás nélküli utánközlés, átdolgozás tilos. A feliratkozás önkéntes!

    Copyright Info
    Copyright 1992-2017 Tánczos János. Minden jog fenntartva.