Hatteradatok-logo


Telefonos GYORSSEGÉLY tulajdonosoknak, cégvezetőknek!

avagy MI A MEGOLDÁS, a "Nagy a baj, most mit csináljak?" helyzetekre!

Mentőőv kép

    Milyen esetekben jó megoldás a SOS telefonos konzultáció?
    Mikor érdemes igénybe venni?

  • Bejelentkezett a NAV (Nemzeti Adó és Vámhivatal-volt APEH),
  • vagy más hatóság, és GYORSAN rendbe kellene rakni ezt-azt!
  • Felszámolási eljárást indítottak a vállalkozás ellen,
  • Felmondott (meghalt) egy fontos beosztásban lévő munkatárs, tulajdonos társ!
  • Amikor megoldhatatlannak látszó vita van a tulajdonosok között!
  • Nincs pénz befizetni a kötelezettségeket!
  • Választó vonal

    Mit szokott tenni ilyen esetekben? Hogyan szokott működni ez a megoldás?

    Hányszor gondolt már ilyenkor erre?
    "Bár lenne valaki, akit ilyenkor felhívhatnék és ő megmondaná, mit tegyek!"
    De ez eddig csak egy álom, egy vágy maradt!

      Ehelyett:
    • Megkérdezte, megnézte, hogy mit csinálnak az ismerősök ilyenkor, de hamar rájött, hogy nem voltak teljesen őszinték, vagy nem azonos volt a probléma, így a javasolt megoldás sem volt tökéletes!
    • Kitalálta a saját megoldását, de kiderült, hogy nem a várt eredményt hozta!
    Választó vonal

    Kikre hallgat? Miért hagyja, hogy azok befolyásolják, akik maguk sem tudják a jó megoldást?

      Ha volt már hasonló helyzetben, akkor TUDNIA KELL, hogy van:

    • olyan pillanat, amikor egyetlen objektív, hozzáértő, hiteles tanács "MINDENT MEGOLD!",
    • olyan FELISMERÉS, ami megér még félóra együtt gondolkodást egy hozzáértő tanácsadóval,
    • olyan helyzet, amikor csak a külső szemlélő tud objektív lenni,
    • olyan sürgető helyzet, ami nem várja meg, hogy egyedül kitalálja a megoldást,
    Ez az a pillanat, amikor egy félórás konzultáció ára sokkal kevesebbe kerül, mint a kockázat, amit vállal: a közelgő tévedésed okozta veszteség!!!
    Az SOS telefonos tanácsadó épp ezt a kockázatot tünteti el, és a megfelelő biztonságot adja!

    Választó vonal

    Hogyan működik a mi SOS cégműködtetési tanácsadónk?

    Az SOS telefonos tanácsadó, egy 30 perces telefonos beszélgetést jelent, amely során -a témától függően- szakértő tanácsadónk az előzetes kérdőívben megadott problémára segít megtalálni a helyes megoldást.
    Ezen túl további ötletekkel támogatja Önt, hogy legközelebb elkerülje a hasonló szituációkat! A tanácsadóink sok-sok év sikeres vállalkozói múlttal, szakmai gyakorlatával rendelkeznek, és mindegyikük kellő tapasztalatot szerezett a kisvállalati irányítás gyakorlatában is.
    Tudják, és közelről ismerik azokat a problémákat, amik az Ön cégében előfordulhatnak, és hatásos kapaszkodót adnak az Ön egyedi helyzetére is!
    Ha velünk dolgozik, nem kell egyedül cipelnie a felelősséget a döntéseiért, nem kell feltalálnia a megoldásokat újra és újra, nem kell sok időt és pénz fordítania arra, hogy elutazzon a tanácsadóhoz, mert mi, a HÁTTÉR Kft tanácsadói, itt vagyunk és már többször is átéltük, megértettük és megoldottuk azokat a problémákat, amik miatt most elakadt a munkájában, és nehéz egyedül tovább lépnie.

    A 30 perces telefonos konzultáció díja: 14.900.- forint + áfa. +telefon költség. (Ha Ön hívja tanácsadónkat, akár telefonon, akár Skypon, vagy Messengeren, akkor persze ez a díj lehet elhanyagolható is!)
    Választó vonal

    Hogyan tudja a tanácsadóját a lehető leghamarabb elérni?

    1. Először is kattintson a "jelentkezem" feliratú gombra, és regisztráljon adatai megadásával!
    2. Ezután azonnal egy kérdőív fog megjelenni, néhány kérdéssel. Kérem, válaszolja meg őket, mindössze 5-6 percedet fogja igénybe venni. (Erre azért van szükség, hogy a tanácsadó felkészülten tudjon Önnel beszélni, és a 30 perces idő valóban azzal teljen, hogy megoldást találjanak a problémákra!)
    3. 1-2 órán belül, megadott e-mail címére (egy SMS értesítéssel együtt) megkapja díjbekérő számlánkat, amelyet a CIB Bankban azonnal (más bankokban 1-nap alatt) át is utalhat!
    4. Az ügyfélszolgálatunk fogja Önt a pénz megérkezése után keresni, hogy időpontot egyeztessenek!
    5. Aztán pedig nem marad más dolga, mint a megadott időpontban hívni a tanácsadót, az ügyfélszolgálattal megbeszélt módon!
    Választó vonal

    Milyen lesz a tanácsadóval történt beszélgetés után?

      A konzultáció után Önnel is megtörténik, ami azokkal a cégvezetőkkel, akiknek a kérésére kidolgoztuk ezt a programot, és már Ön is csak mosolyog.... és mosolyog.... és erre 2 oka lesz:

    1. Az a probléma, amelyik miatt a segítségünket kérte, megoldódik, és nem kell már álmatlanul forgódnia miatta. Egy gonddal kevesebb, a helyzet ügyes kezelése révén pedig sok-sok pénzzel több!
    2. A másik oka pedig az lesz, hogy tudja, most már Önnek is, mint a nagy politikusoknak, vagy a nagy multi cégek vezetőinek lett egy tanácsadója, akihez bármikor visszafuthat, ha elbizonytalanodik, és aki bármikor fogja majd a kezét, ha a problémája adódik!
    Választó vonal

    Jelentkezzen MOST ITT!
    A regisztráció után küldött e-maire adja meg válaszait, hogy a segítség adás időpontját mielőbb egyeztethessük!



    ADATKEZELÉSI ALAPELVÜNK:- SOHA nem fogjuk az Ön nevét, elérhetőségi adatait, vagy együttműködésünk történetét kiadni SENKINEK, és főleg nem értékesítjük!


    Azáltal, hogy használja ezt az internetes oldalt, elismeri, hogy olvasta, ismeri, és elfogadja az Adatvédelmi nyilatkozatot, a Felhasználási feltételeket! és az Üzemeltető adatait!
    Adatkezelési nyilvántartási számunk: NAIH-57857/2012. A forrás megjelölése nélküli, szerzői hozzájárulás nélküli utánközlés, átdolgozás tilos. A feliratkozás önkéntes!

    Copyright Info
    Copyright 1992-2017 Tánczos János. Minden jog fenntartva.